Semizotu salatası

Besleyici ve lezzetli. Bugün evde yoga pratiğime başlamadan önce hızlıca salatamı hazırladım; böylece pratik sonrası için hafif akşam yemeğim hazırdı. Eğer sen de yaz akşamları besleyici bir salata ile doymaktan yanaysan, işte tarif:

Malzemeler:

Semizotu
Cherry domates
Siyah fasulye (Sezon marka bu fasulyeleri makro marketten aldım. Demir, magnezyum, fosfor… İçinde yok yok. Ben bakliyatları bir gün önceden ıslayabilecek kadar planlı yaşamıyorum. Onun için düdüklü tencereyi tüm kalbimle seviyorum! Fasulyeleri haşlamak sadece 15 dakika sürdü.)
Çiğ pancar
Sarımsak
Zeytinyağı
Pirinç sirkesi (Ya da tadını sevdiğin herhangi başka bir sirke ekleyebilirsin. Balsamik sirkenin de bu salataya çok yakışacağından şüphem yok)

Semizotunu yıkayıp dogra, sonra domates ve haşlanmış siyah fasulyeleri ekle. Bir pancarı çiğ olarak içine rendele; sarımsak, zeytinyağı ve pirinç sirkesiyle sosunu hazırla. Mmmmm. O kadar güzel ki! Denemelisin.

Leave a comment

July 12, 2012 · 17:04

Leave a Reply

